- Eurosport siirtyy uudelle aikakaudelle, kun brändin visuaalinen ilme logoa myöten uudistuu mullistavan vuoden päätteeksi.
- ‘Fuel Your Passion’ -iskulause tuo esiin Eurosportin lyömättömän urheilutarjonnan ytimen.
- Sosiaalisessa mediassa uudelleenbrändäyksestä keskustellaan hashtagilla #sharemypassion

Tunnistettava, erottuva ja samaistuttava - uusi identiteetti vie Eurosportin seuraavalle vuosikymmenelle. Kanavan 25-vuotista historiaa ei kuitenkaan ole unohdettu, vaan Euroopan johtavan urheilumedian perintö kulkee vahvasti mukana uudessa brändissä.

Kuluva vuosi on ollut Discovery Communicationsin nyt kokonaan omistamalle Eurosportille mullistava. Lukuisille paikallisille Eurosport-kanaville on ostettu urheilun premium-lähetysoikeuksia ja kruununa tarjonnassa on olympiakisojen mediaoikeuksien hankkiminen vuosiksi 2018-2024.

Jatkossa Eurosportin Suomessa näkyvien tv-kanavien nimet ovat Eurosport 1 ja Eurosport 2.
Uutiset
Dplay on uusi urheilun koti – palveluun mukaan mm. C Moren urheilukanavat ja Telian Liigapassi!
02/09/2020 AT 09:59




on air look

Image credit: Eurosport

Uutiset
Helpotusta sporttiväelle: Dplayssa kootusti kymmeniä tunteja maailman parasta urheilua!
16/04/2020 AT 12:50
Uutiset
Eurosport on muutakin kuin TV-urheilua!
09/04/2020 AT 08:14