Eurosportin ja ‘Chase Your Dream, No Matter What’ -brändikampanjansa kautta Bridgestone pääsee sitouttamaan fanejaan aivan uudella tavalla Pyeongchangin talviolympialaisten 2018 yhteydessä

Eurosportin ja Bridgestonen sopimus on luonnollinen jatke rengasvalmistajan maailmanlaajuiselle olympiakumppanuudelle. Olympialaiset Euroopassa televisioivan Eurosportin tv-kanavilla, sosiaalisen median kanavissa ja digitaalisissa palveluissa Bridgestone tavoittaa miljoonia faneja.

Aiemmissa olympiakisoissa mainostajat ovat joutuneet solmimaan lukuisia sopimuksia kisojen mediaoikeuksia hallinnoineiden yritysten kanssa. Eurosport tarjoaa nyt Bridgestonelle aivan uudenlaisen yhteistyömallin, kun yhden sopimuksen myötä näkyvyys on taattu 50 maassa.

Bridgestone on olympialaisten ohella alppihiihdon ja mäkihypyn maailmancupien kansainvälinen yhteystyökumppani. Eurosport tarjoaa kanavillaan myös näiden lajien keskeiset kilpailut.
Olympialaiset
Discovery Finland ja Yle ovat solmineet uuden yhteistyösopimuksen olympialaisten esitysoikeuksista
06/02/2020 AT 11:02
Olympialaiset
Nuorten olympialaiset Buenos Aires, Argentiina
02/10/2018 AT 08:20
Olympialaiset
Eurosport ja Snapchat ainutlaatuiseen yhteistyöhön
18/10/2017 AT 10:30