Getty Images

Discovery vahvistaa golf-portfoliotaan hankkimalla Golf Digest -lehden

Discovery vahvistaa golf-portfoliotaan hankkimalla Golf Digest -lehden

The 13/05/2019 at 14:45Päivitetty The 13/05/2019 at 14:57

Golf Digest on maailman johtava golf-mediabrändi. Printtilehden lisäksi jatkossa osaksi Discoveryn GOLFTV:n sisältöä tuleva Golf Digest tavoittaa miljoonia laji-ihmisiä verkossa.

Alkuperäisen yhdysvaltalaisen version ohella lehdellä on useita paikallisia versioita myös Euroopassa.

Golf Digest -hankinnan myötä Discoveryn golf-panostukset vahvistuvat entisestään. Tämän vuoden tammikuussa lanseerattu GOLFTV-palvelu, pitkä 12 vuoden sopimus PGA Tourin näyttämisestä ja mm. supertähti Tiger Woodsin kanssa voimassa oleva yhteistyösopimus kasvattavat omalta osaltaan Discoveryn golf-tarjontaa. *

Golf Digest tavoittaa alustoillaan kuukausittain miljoonia käyttäjiä

  • 4,8 miljoonaa lukijaa
  • 4,8 miljoonaa eri käyttäjää verkossa
  • 2,2 miljoonaa seuraajaa sosiaalisessa mediassa

* Suomessa PGA Tourin suorat lähetykset alkavat GOLFTV:ssa vuonna 2022.

Golf Digest

Golf DigestEurosport